середу, 4 листопада 2015 р.

5 золотих питань ефективного оратора

Спочатку пропускайте через цю систему кожний публічний виступ. З кожним разом ваш час на підготовку буде скорочуватися, а ефективність промов виросте. 

1. ПИТАННЯ: ЩО? 

Що я кажу? Яка моя головна думка?
Головна думка повинна бути виражена в простому і зрозумілому тезисі. Фундамент вашого виступу - це те, що запам'ятається і закріпиться у свідомості аудиторії. 

2. ПИТАННЯ: ДЛЯ ЧОГО? 

Для чого? Яка моя мета? Що я отримаю, озвучивши ту чи іншу тему? Це дуже важливо, тому що якщо ціль сформульована невірно, ви не зможете домогтися потрібного результату. Ви даремно витратите свій час і час вашого слухача. 

3. ПИТАННЯ: ХТО? 

Хто адресат мого послання? Якщо я говоритиму на зрозумілій йому мові, чи враховую я особливості сприйняття цієї людини, її досвід, освіту, почуття гумору?! 

4. ПИТАННЯ: КОЛИ, СКІЛЬКИ, ДЕ ?! 

Враховуйте місце, час і тривалість вашого виступу. Якщо у вас поки є проблеми з хронометражем виступу, пропишіть весь текст. 
Лист А4, 14-й кегль, полуторний інтервал це - три-чотири хвилини усного виступу. 

Важливо час доби - вранці аудиторія добре сприймає спонукаючи до дій конструкції, ввечері - більше ілюстрацій та описів. Врахуйте місце виступу, щоб максимально ефектно піднести свої думки.

5. ПИТАННЯ: ЧИ ВСЕ Я СКАЗАВ? 

Питання для самоконтролю - чи все я сказав? Проговорить його про себе перш, ніж закінчити виступ. 

Як вважаєте, вам є над чим працювати?


Немає коментарів:

Дописати коментар