Продуктивність роботи визначається не тільки тим, скільки всього ви встигаєте, а й умінням управляти своїм часом так, щоб не тільки встигнути максимум зробити за день, але і знайти час на себе, своїх друзів і близьких і своє особисте життя. Ось кілька рекомендацій від видання Inc. і рекрутингової платформи Rabota.ua, які допоможуть вам у цьому.
1. Увімкніть синхронізацію
Якщо у вас є календар-планувальник на комп'ютері, телефоні і планшеті - всі вони повинні «говорити в один голос». Занадто багато різних календарів може збити вас з пантелику. Тому постарайтеся вести тільки один планувальник або переконайтеся, що всі ваші гаджети синхронізовані між собою або з єдиним «хмарним» сервісом.2. Складіть окремий план для кожного проекту
Продумайте наперед найбільш оптимальні кроки, які вам потрібно реалізувати для досягнення тієї чи іншої мети, перш ніж починати проект. Так ви заощадите час і зусилля в процесі роботи і швидше впораєтеся із завданням. Докладний план допомагає витрачати менше часу на обдумування.3. Почніть з головного
Якщо ви в першу чергу впораєтеся з найважливішими завданнями, від виконання яких ви не можете відмовитися, вам буде набагато легше здолати або, в крайньому випадку, перенести решта поточних завдань. Якщо ж ви дозволите собі відволіктися на другорядні завдання, ризикуєте вибитися з графіка і загрузнути в рутині. А значущі завдання тим часом будуть «висіти в повітрі».4. Самоконтроль як спосіб побороти «витік» часу
Спробуйте протягом декількох тижнів вести чіткий облік того, на що ви витрачаєте ваш час. Оцініть, скільки часу йде на несуттєві завдання, що вас відволікає, чи відбувається це регулярно. Як тільки ви відстежите ці тенденції, вам стане набагато легше виключити непотрібні справи. Спочатку це буде важко, але за кілька тижнів ви втягнетеся - і далі процедура «звірки» своїх витрат часу стане швидкою і звичною.
5. Ніяких «забитих» графіків
Будьте реалістичні, складаючи свій графік. Не намагайтеся втиснути туди більше зустрічей, переговорів і обов'язків, ніж ви в змозі виконати. Часто фахівці з тайм-менеджменту кажуть, що більше трьох великих завдань у день людина просто фізично не здатна виконати. Включайте в список тільки ті справи, з якими ви найімовірніше зможете впоратися.
6. Зведіть відволікаючі фактори до мінімуму
Протягом дня хоча б на певний час відмовтеся від того, що може вас відволікати - відключіть повідомлення, спливаюче повідомлення, відмовтеся від використання соцмереж. Це допоможе вам сконцентруватися на проекті і ефективно використовувати час роботи.7. Завжди передбачте «форс-мажор»
Залишайте в своєму графіку невеликі зазори, щоб мати запас часу в разі появи непередбачених обставин. Наприклад, якщо ви можете дістатися з точки А в точку В за 15 хвилин, відведіть на це 25 хвилин. Протягом дня все одно будуть виникати якісь незаплановані «сюрпризи». І при занадто «забитому» графіку (вище ми вже говорили, чому це погано) вам буде набагато складніше з ними впоратися.
8. Трудоголік? Привчіть себе робити перерви
Наша здатність концентруватися в процесі роботи зменшується. Відповідно, продуктивність падає. Так що навіть якщо ви будете працювати без єдиного перерви, це зовсім не гарантує вам хороший результат і задоволеність від роботи. Тому робіть невеликі короткі перерви, щоб перезарядитися і поглянути на роботу свіжим поглядом.9. Думайте на папері
Якщо ви відчуваєте, що не можете вирішити якесь завдання, спробуйте написати на аркуші паперу всі можливі варіанти, які прийдуть вам в голову. Це допоможе вам сконцентруватися і одночасно дасть шанс для появи нових ідей. Більш того, щоденні списки справ, замітки про результати зустрічей, схеми і начерки найкраще робити в блокноті.10. Доповнюйте цей перелік правил своїми власними
Не забувайте, що це не строге зведення правил. Експериментуйте. Аналізуйте, які з цих порад допомагають вам у роботі. Можливо, застосувавши навіть лише одне або два з цього списку, ви почнете працювати набагато ефективніше.
За матеріалами: blog.rabota.ua
Немає коментарів:
Дописати коментар