четвер, 5 листопада 2015 р.

10 потужних хаков мови тіла, які вам знадобляться

Про силу мови тіла знають усі. Хтось менше, хтось більше, а хтось практично все. 

Наприклад, Керол Кінсі Гоман, автор численних книг та навчальних курсів про ефективне керівництво та невербальної комунікації. 



Керол Кінсі Гоман
Доктор філософії, автор 12 книг, деякі з яких перекладено на російську мову («Мова тіла для лідерів», «Як зрозуміти співрозмовника без слів», «Невербальне перевага»), а також консультант з технологій управління провідних світових корпорацій, займається тренінгами керівників, веде колонку в американському Forbes.

Дізнайтеся про 10 порад, які Керол рекомендує взяти на озброєння.





Сидіть прямо

Керол говорить, що пряма постава впливає не тільки на сприйняття вас іншими людьми, але і на те, як ви думаєте про себе. Дослідження Університету штату Огайо довело, що пряма спина справляє позитивне враження на оточуючих вас людей. Але найголовніше, що в такій позі і ви самі починаєте відчувати себе впевненіше. Соціальні експерименти показали, що співробітники, які сидять з рівною спиною, були більш впевненими у своїй професійній кваліфікації, ніж їх згорбившись колеги.

Не дарма вам бабуся казала розпрямити плечі, а вчителі вічно прикладалися лінійкою по спині! :)

Вибирайте холодні напої при важливих розмовах

Так, це звучить трохи дивно, але температура напою, який ви тримаєте в руках, може впливати на ваше сприйняття свого співрозмовника. Вчені з Єльського університету провели експеримент, в рамках якого з'ясувалося, що люди, що тримають в руках теплий напій, думають про своє незнайомому партнері як про людину, яка заслуговує довіри. Звідси випливає схильність до більш щедрих і м'яких дій, що часом заважає при ділових зустрічах. Тому під час серйозних переговорів Керол рекомендує тримати в руках холодну воду або каву з льодом.

Напрошується й зворотна логіка: якщо ви хочете задобрити боса, запропонуйте йому випити чогось гарячого під час розмови. Але не гарячливого! :)

Не забувайте включати ліву півкулю мозку

Як досвідчені, так і молоді спортсмени перед виступом часто піддаються тиску результату і роблять одну просту помилку: вони занадто сильно зосереджуються на своїх рухах, за які відповідає права півкуля мозку, замість того щоб покластися на свої автоматичні моторні навички, пов'язані з лівою півкулею. Дослідження Технічного університету Мюнхена показало, що спортсмени-правші, що стискають м'яч лівою рукою перед спробою, виконували її краще, а ймовірність зриву зменшувалася.

Розслабте обличчя, читаючи електронну пошту

Керол посилається на дослідження Університету Каліфорнії, в якому з'ясувалося, що люди, які читають листи з нахмуреними бровами, сприймають їх вміст з більш негативної позиції. Тому сядьте в зручну позу на комфортній відстані від монітора і дайте м'язам особи розслабитися, щоб об'єктивно поставитися до пропозиції, отриманому електронкою.

Кивайте в такт

Напевно ви чули про те, що віддзеркалювання рухів співрозмовника покращує комунікацію. Проте вчені зі Стенфордського університету поглиблюють цю тему і масштабують її на цілу команду. Вони стверджують, що синхронні рухи учасників команди, що влаштовують мозковий штурм під час обговорення загальної задачі, допомагають знайти більш творче рішення. Дослідження говорять, що навіть просте синхронне похитування головою посилює співпрацю і допомагає знайти проривні ідеї.

Здається, тепер ви знаєте таємний зміст диких танців на корпоративі. :)

Потисніть руку партнерові до початку зустрічі

Старе добре рукостискання визначає подальший тепле співпрацю. Гарвардська школа бізнесу встановила, що люди, потиснули один одному руки до початку переговорів, зрештою укладали більш справедливі угоди, ніж ті, хто відразу переходив до справи. Важливо й те, що після рукостискання сторони були менш схильні до обману.



Тому не варто відмовлятися від рукостискання на користь брофіста, навіть якщо ви пропалений буркотун або вам цього дуже не хочеться.

Знайте, люди з низьким голосом більше заробляють

Вчені з університету Дьюка вивчили заробітки 800 керівників американських компаній і простежили дуже цікаву закономірність: зниження частоти голосу на 22 Гц збільшувало платню на $ 187 000. Як правило, люди з низьким голосом сприймаються більш владними, а відповідно, і стають ними. Згадаймо хоча б голос Дарта Вейдера частотою 85 Гц, від звуку якого у багатьох в дитинстві починали тремтіти коліна.
Висновок: дізнайтеся, як ваш голос чують інші, і спробуйте його понизити у разі потреби.

Налаштовуйтеся заздалегідь

Якщо ви коли-небудь брали участь у театральній постановці, то прекрасно знаєте, що на сцену необхідно виходити вже в образі. Те ж саме стосується й інших публічних виступів, зазвичай пов'язаних з роботою. Чому? Вчені Університету Глазго розрахували, що мозок встигає оцінити емоційний стан людини всього за п'яту частину секунди. За цей нікчемний час ви не зумієте заховати свій страх, вийшовши до публіки непідготовленим. Увійдіть в необхідний емоційний стан заздалегідь і де завгодно, та хоч в громадському туалеті.

Не бійтеся поплескувань по плечу

Численні експерименти, орієнтовані на підйом продажів, доводили, що простий дотик менеджера до клієнта збільшувало час, що проводиться покупцем у магазині, а разом з ним і середній чек, і задоволеність від шопінгу. Така ж картина характерна і для ресторанного бізнесу. Наприклад, дослідження Корнельського університету показало, що клієнти, що відчули дотик до свого плеча, залишали великі чайові. Правило поширюється і на інші сфери життя, головне - діяти акуратно, щоб не здатися надмірно настирним або фамільярним.


Стискайте кулаки у важку хвилину

Відчуваєте, що ви втрачаєте контроль над собою, у вас закінчується сила волі або ви не в змозі чинити опір обстановці? Просто стисніть свої кулаки! Тим самим ви повернете собі самовладання, зможете зробити вибір або вчинити важку дію. Причому неважливо, які тканини будуть напружені: м'язи рук, пальців або литок. Про це говорять спільні дослідження Національного університету Сінгапуру і Чиказького університету. 
Дух і тіло єдині!

Щоб в наших руках опинився цілий світ, треба всього лише перестати стискати кулаки і розкрити долоні.



джерело: www.forbes.com