пʼятницю, 9 жовтня 2015 р.

Про думки, бажання і легку вдачу

Я останнім часом багато думаю про бажання. Думаю про те, який механізм призводить до того, що в одних людей бажання збуваються швидко і легко. Вони живуть у реальності, де потрібно тільки захотіти, і залишиться тільки одержати. А у інших, будь-яке, навіть саме простеньке бажання, або не збувається взагалі, або вимагає титанічних зусиль для його втілення.


Мене зацікавив механізм цього самого здійснення. Сьогодні всі знають, що є певні правила для втілення бажання в життя. Припустимо, людина про них знає і робить все як годиться, за правилами, як він думає. Тоді чому бажання все-одно або не збувається, або збувається, але не зовсім так як хотілося б.

Я кілька років аналізувала  інформацію яка надходить до мене, і у результаті прийшла до певних висновків, якими і хочу поділитися сьогодні з вами. Щоб і ви змогли легко втілювати в життя свої мрії та бажання.

Коли я чую скарги на те, що бажання не збуваються, ні великі ні маленькі. Коли я спостерігаю як день у день, у відчаї, людина скаржиться на те, що йому не щастить, коли я чую «у мене ніколи нічого не виходить», «я просто невдаха», «везіння - це взагалі не про мене», мені хочеться взяти і потрясти такої людини за плечі.

Потрясти по сильніше, щоб зрозуміло стало, що саме таке ставлення і відвертає удачу, успіх і везіння. Але всіх трясти, рук не вистачить.  Кожен робить свій вибір сам. Ось прямо зараз, Ви робите цей вибір.

Вірно те, що в нашому всесвіті все залежить від нас самих і від нашого наміру. Звідси простий і логічний висновок, будь яке бажання моє для мене і про мене має здійснитися.

Ось він головний ключик до виконання бажань! Якщо в житті все залежить від самої людини і тільки від неї, значить, бажання повинно бути завжди і тільки для себе, і про себе.

Все просто. Бажати, щоб син добре вчився, чи донька вдало вийшла заміж, можна звичайно, тільки бажання це здійснитися може лише тими, кому ми хочемо допомогти.Тобто самою донькою чи сином. Але ніяк не мамою, хоч життя поклади на це бажання.

У них свої погляди на ситуацію, свої таргани в голові, свої страхи і свої можливості, і головне, свої бажання. Можна побажати улюбленим здоров'я і удачі, але не варто страждати від того, що в них цього немає. Вони проходять свої уроки, їм це потрібно, навіть коли уроки хворобливі.

Одна жінка, яка повністю змінивши себе і своє життя, отримавши і гроші і чоловіка, захотіла допомогти доньці. Вона прекрасно бачить, що дочка робить ті самі помилки, що здійснювала вона сама. Точно так само страждає і мучиться. Зрештою, вони навіть посварилися. Бо донька маму слухати не хоче. А мама не хоче дозволити доньці здійснювати її помилки. Тому що любить і жаліє. І знає сьогодні, що життя може і повинне бути легким і приємним. Але дочка її не чує, хоча і хоче бути щасливою. Ось так вони і живуть, лаються і миряться. Але немов не чують один одного. Мама хоче щастя дочки, дочка ображається на маму, яка її повчає. Вам це знайомо?

Так давайте почнемо дотримуватися головного правила безпеки Всесвіту. Перший і основний ключ, який відкриє двері до виконання бажань.

Бажання повинно бути для себе, і про себе.

Одне зауваження для людей віруючих. У Бога ви можете просити все і для всіх. Для близьких, рідних, друзів, знайомих і незнайомих. Можете просити для всього Світу добра і процвітання, здоров'я та успіху. Якщо бажання добре, просите. ВІН сам дасть кожному те, що йому належить.

Але бажати за іншого, і тим більше мучитися від того, що бажання Не збувається,  марна справа. Витратите роки і сили, нічого не доб'єтеся, тільки перетворите життя на суцільне страждання.

Причому у стражданні людини перестають збуватися навіть бажання для себе і про себе. Просто тому, що починають збуватися емоційні посли. Наприклад, страхи, тривоги. Адже вони теж сприймаються підсвідомістю як бажання.

А зараз, кілька простих правил, для тих, хто хоче, щоб бажання збувалися. Цю техніку називають «Легка вдача». Для простих бажань працює прекрасно.

Легка вдача

Крок перший. Загадуєте, щось легке, приємне, світле, і починаєте старанно і радісно про це мріяти. Мрієте легко, світло, без зусиль і надриву, але з усією пристрастю. Це ж мрія !!!

Наступний крок, прийняти рішення. Формулюєте свою мрію як бажання. Наприклад «я хочу, щоб це (те, що було мрією), у мене в житті було».

Наступний крок. Я обіцяю самій собі приймати всі прекрасні зміни без страху їх втратити.Без постійних думок, а раптом все це зникне. Без цього, навіть не варто починати.

Дуже важливий момент. Отримувати задоволення від своєї легкої і безтурботного життя, в якій збуваються всі бажання. Без страху уславитися егоїсткою і поганий і неправильною.

Найважливіше і складне !!! Відпустити своє бажання !!!
Я відпускаю своє бажання, кажучи йому: «збудешся, відмінно, а ні, так і не треба. Зате як чудово було мріяти. Але якщо все-таки збудешся, я приймаю на себе всю відповідальність від змін, які відбудуться зі мною і моїм життям ».

Останній крок. Забути про своє бажання. Займаєтеся своїм життям. Просто живете, але обов'язково виконуєте всі дані собі обіцянки. На всякий випадок.

Як тільки всі правила виконаєте, раптом помітите, що без зусиль з'являються можливості з'їздити куди хотілося, купити, що мріялося, знайти, що довго і безрезультатно шукалося. Легко робиться робота, здаються іспити, виходять подарунки, компліменти, сили, енергія і радість.

Хочете змінити своє життя, беріть і робіть. Ось так все просто.
У Вас обов'язково все отримаєте, при максимумі бажання і мінімумі зусиль.
А я бажаю Вам успіху!


Право мати власну думку та вільно її висловлювати належить кожному

2 коментарі:

  1. З кожен людиною трапляється таке, коли розумієш, що сповнений енергії, сил і здається, що готовий перевернути гори. Хочеться всім оточуючим розповісти про цю внутрішньої легкості, адже вона так і готова вистрибнути з грудей. У такі моменти ви відчуваєте, що готові виконати своє заповітне бажання. Йдете до нього, спотикаєтеся, падаєте, втрачаєте надію і закидаєте бажання у дальній життєвий скриньку. Але так не повинно бути. Потрібно з цієї позитивною енергією йти до кінця.

    ВідповістиВидалити
  2. Чітко розумійте, що конкретно ви хочете. Якщо ви хочете все і відразу, то це спочатку програшна стратегія

    ВідповістиВидалити