вівторок, 13 жовтня 2015 р.

Зарядка позитивного мислення Дейла Карнегі «Саме сьогодні»



1. Саме сьогодні мене спіткає щастя. Щастя укладено всередині нас; воно не є результатом зовнішніх обставин. Тому людина щаслива настільки, наскільки він повний рішучості бути щасливим.

2. Саме сьогодні я постараюся пристосуватися до життя, яка оточує мене, і не буду намагатися пристосувати все до своїх бажань. Я прийму мою сім'ю, мою роботу, обставини мого життя такими, які вони є, і постараюся повністю відповідати їм.

3. Саме сьогодні я подбаю про свій організм. Я зроблю зарядку, буду доглядати за своїм тілом, уникати шкідливих для здоров'я впливів і думок. Мій організм охоче виконає всі мої вимоги і установки.

4. Саме сьогодні я постараюся приділити увагу розвитку свого розуму. Я вивчу що-небудь корисне. У мене немає лінощів до розумової роботи. Я прочитаю з цікавістю те, що вимагає зусилля, роздуми, зосередженості.

5. Саме сьогодні я займуся моральним самовдосконаленням. Для цього я зроблю кому-небудь щось хороше, корисне і виконаю дві справи, які мені не хочеться робити.

6. Саме сьогодні я буду до всіх доброзичливий. Я постараюся виглядати якнайкраще, буду люб'язним і щедрим на похвали, не стану чіплятися до людей і намагатися їх виправити.

7. Саме сьогодні я постараюся жити тільки нинішнім днем, не прагнучи вирішити проблеми всього мого життя відразу. Я легко виконаю будь-яку, навіть рутинну, роботу.


8. Саме сьогодні я окреслю програму своїх справ, я запишу, що збираюся робити щогодини. Ця програма позбавить мене від поспіху і нерішучості навіть у тому випадку, якщо я не зможу її точно виконати.

9. Саме сьогодні я проведу півгодини в спокої і самотності і постараюся розслабитися.

10. Саме сьогодні я не буду боятися життя і власного щастя. Я буду любити і вірити, що ті, кого я люблю, люблять мене.

P.S. Ласка, відпишіть - чи була корисна стаття для Вас і чи варто робити такі огляди з інших тем?


Немає коментарів:

Дописати коментар