понеділок, 28 вересня 2015 р.

Як комунікувати з учителями у соціальну еру

Дослідження, проведене Gates Foundation у 2012 році показує, що вчителі витрачають лише 4% свого часу на комунікацію з колегами, проте 44% респондентів вказало, що хотіло б мати можливість комунікувати більше. Традиційно вважалось, що вчитель – це ізольована професія – самостійно викладаєш, опрацьовуєш контрольні роботи, організовуєш клас, тощо, а під час 15-хвилинної перерви – слідкуєш за учнями. Такі традиції зовсім не сприяють співпраці серед вчителів, а це життєво необхідно у наш час. У час розвитку технологій та медіа, у час виникнення нових педагогічних засобів та ідей, як ніколи раніше, вчителям потрібна підтримка одне одного, обмін ідеями та досвідом. На щастя, саме новітні технології дозволяють вчителям залишатись на зв’язку одне з одним. Для цього вам навіть не доводиться покидати свій клас.

ПЛАТФОРМИ, ЩО ДОПОМАГАЮТЬ ПІДТРИМУВАТИ ЗВ’ЯЗОК З ІНШИМИ ВЧИТЕЛЯМИ



TWITTER

Для вчителів, які мають мало часу – це знахідка, адже необхідно зробити пост всього лише на 140 символів. Крім того, ви можете слідкувати за спільнотамивчителів з усього світу.
GOOGLE+

Цей сервіс дозволяє вчителям об’єднуватись у спільноти. Цей сервіс допомагає ділитись новинами, коментувати та додавати записи. Ви можете долучитись до таких спільнот як The Educational Technology Community та STEM Educators Community. Крім того є можливість створювати відео-чати через Google Hangouts.


ПОДКАСТИ

Джесіка та Браян Штебнік розпочали створювати подкасти – розмови з вчителями Talks with Teachers для того, щоб поширювати ідеї та натхненні історії вчителів по США. Подкасти є частково біографічними, а частково наповнені порадами від вчителів, що спонукає до обговорень у педагогічних колективах. Edreach це сайт, який дозволяє не тільки слухати, але і створювати свої подкасти.
LINKEDIN

Створіть свій профіль та розпочніть використовувати соціальну складову платформи, якщо ви досі цього не зробили. Долучайтесь до груп освітян, наприклад Professional Learning Board,Educators for Social Responsibility,Teacher’s Lounge.


Перенасичені графіки роботи, що виходять далеко за межі викладання, зменшують можливість для вчителів співпрацювати. Проте, оскільки більшість вчителів вважають себе професійними учнями, нові медіа дозволяють їм оминути таку перешкоду. Використовуйте наведені вище платформи для співпраці!

Primary sourceНа українську переклала Лілія Боровець.


Право мати власну думку та вільно її висловлювати належить кожному

2 коментарі:

  1. Спасибо за информацию! Смогу теперь следить за учениками через Интернет. =)

    ВідповістиВидалити
  2. Пожалуйста:)
    Я также как и многие использую Интернет при подготовке к урокам и на уроках. Это работа с готовыми электронными изданиями, использование образовательных порталов; посещение сайтов научно-популярных журналов; дистанционное обучение; загрузка необходимого программного обеспечения; поиск информации; разработок уроков, презентаций, тестов, проведение на уроках виртуальных экскурсий, участие в форумах, личная переписка с коллегами, участие в сообществах и многое другое.

    ВідповістиВидалити