Учителі вдосконалюють свої педагогічні стратегії і плани. По суті, вони повертаються до традиційних форм, що вважають найкращим спосібом натхнення у своїх учнях – іншими словами, у кожного вчителя своя філософія освіти.
- Учні повинні вчитися.
Учні хочуть і повинні вчитися стільки, скільки вони мають потребу в їжі, одязі і житлі. Основне завдання педагога-заповнити цю первісну необхідність навчання на основі створення привабливого і відповідного досвіду навчання кожен день. Найбільший дар, який вчитель може дати учням-це мотивація повторити успіх навчання.
- Учні повинні бути активними учасниками навчання.
Учні найкраще вчаться на практиці, і активне навчання сприяє активному навчанню. Вчителі повинні ставитися до учнів, як до активних учасників навчального процесу, надання їм навичок, таких як:
Як вчитися
Як робити нотатки
Як запам’ятовувати
Як заявити про себе ефективно
Ці навички допоможуть їм бути частиною навчання високої продуктивності команди. Крім того, учні повинні бути заохочені до науково-дослідної роботи за межами класу.
- Навчання є фізіологічною активністю за участю всього тіла.
Кращий спосіб виявити перспективного учня – мати відповідний план класного керівника, в основі якого лежить актуальна, цілеспрямована діяльность, спрямована на підвищення знань і навичок цього учня . Вчителі повинні бути тісно пов’язані з особистісно-орієнтованим та особистісно-спрямованим навчанням, яке охоплює відкриття, експериментальне навчання, і виробництво академічно строгої продукції.
- Зв’язок з учнями .
Педагоги збираються дані про успішність учнів, щоб регулювати навчальне середовище, а саме, щоб бути зорієнтованим на потреби учнів у навчанні.
- Учні повинні мати структуру повторень, щоб дізнатися.
Вчитель повинен вміти організувати на основі стандартів урок, успішно виконати план, і тоді оцінити знання учнів. Учителю необхідно бути в змозі створити захоплююче середовище навчання, щоб начання стало доступним. Учитель повинен знати, як включити всіх учнів у процес навчання на своєму рівні, і вчитель повинен вміти захопити, щоб підштовхнути себе на новий рівень.
- Учні потребують інформації, знань, і навичок.
Вчитель повинен володіти всіма інформаційними новинками, щоб дати відповіді на можливе питання. Інформація “на вимогу” – це цінніше, ніж інформація “про всяк випадок”.
- Учням потрібні інструменти та ресурси.
Учні повинні мати навички і стратегії, щоб бути в змозі працювати ефективно в різних рівнях когнітивного домену, як визначено таксономією Бенджаміна Блума. Вони повинні бути інформовані про свої власні переваги навчання, і вчителі повинні допомогти ці вміння та навички спрямувати у потрібне русло. Освітні інструменти є засобом для досягнення мети. Наприклад, технологія правильного використання може значно збільшити здатністьучнів вчитися, а вчителя – здатність навчати, надихати і мотивувати.
Немає коментарів:
Дописати коментар