неділю, 16 грудня 2018 р.

Встигнути все...


Поговоримо про те, як можна встигати більше, втомлюватися менше і кайфувати від того, що ви робите.
«Не можна керувати часом, можна управляти тільки собою»
 Брайан Трейсі
9 робочих прийомів, які дозволять оптимізувати ваш робочий день, виконувати роботу більш якісно, ​​і не так страждати від рутинних завдань.

1 Починайте ранок з приємного


З чого починається ваш робочий день? З чашки кави, перегляду пошти та планування справ? Окей. І що знаходиться в самому верху цього списку? Рекомендую починати роботу з приємних для вас справ. Так ви задасте настрій на весь день.

2 Прокидайтеся мінімум за 3 години до роботи

Дослідження, в якому порівнювалися відрізняючи в звичках багатих і бідних людей (проводилося Томасом Корлі), показало, що багаті прокидаються мінімум за 3 години до початку роботи (44% багатих проти 3% бідних).
Це зовсім не означає, що треба вставати ні світ ні зоря. На роботу в багатьох компаніях можна приходити і до 11 години, так що час виспатися є. Суть в тому, що маючи в запасі 3 вільних години, ви можете, по-перше, встигнути прокинутися, по-друге, поснідати, і по-третє, зробити якісь дрібні ранкові побутові завдання. Безумовно, це великий плюс до подальшої продуктивності на роботі.

«Багато не спати.  Якщо ви будете спати на 3 години менше щоночі протягом року, то у вас буде додатково півтора місяці для того, щоб досягти успіху» 
Арістотель Онассіс

3 Правило 9-ти справ

Складаючи список справ на день, обмежтеся 9 пунктами в ньому (можна менше). Складатися список повинен з 1 дуже важливого, на яке ви витратите, наприклад, 3-4 години. Також в списку повинні бути 3 справи важливістю по-менше, які займуть у вас 2-3 години. Ну і 5 зовсім дрібних, з якими ви впораєтеся протягом 1-2 годин.

«Більшість людей здатні продуктивно працювати лише 
чотири-п'ять годин на день. Все інше - біг на місці »
Томас Лімончелло

4 Геть багатозадачність

Не варто кидатися від завдання до завдання, хаотично намагаючись встигнути все і відразу. Цього не буде. Прийміть як непорушний закон, і робіть свою роботу послідовно, не відволікаючись на раптові прохання і завдання.

Багато хто говорить про важливість послідовності, але не у всіх виходить її дотримуватися. Важко не відволікатися, важко відмовляти, коли колега стоїть над душею і просить вирішити його проблему. Але якщо ви навчитеся концентруватися на певній задачі і вмінню відмовляти, то ваша продуктивність безсумнівно підвищитися. Це зовсім не означає, що не потрібно допомагати оточуючим - просто призначте в своєму 8-годинний робочий день 1 годину, протягом якого ви вирішуєте такі ось «раптові» моменти.

5 Правило 5 питань

Коли проект заходить до вас в роботу, задайте 5 питань: навіщо, що, хто, коли, де і як. 
Важливо зрозуміти:
  • навіщо робиться це проект (його цілі)
  • що продає, пропонує цей проект (товари, послуги, ідеї, інновації)
  • хто цільова аудиторія проекту (люди)
  • коли він повинен бути зданий (дедлайни)
  • географія проекту, замовника, клієнтів, в яких місцях ЦЯ черпає інформацію, і інші «де?» як буде працювати проект, як буде монетизувати, і інші «як»
Не бійтеся задавати питання - як то кажуть «правильно поставлений ​​задум - половина успіху». За допомогою цих 5 питань ви допоможете того, хто доручає вам проект, сформулювати максимально чіткі умови задачі.

6 Якщо не розумієш - намалюй


Бувають такі завдання, які з першого разу і не зрозумієш, як вирішити. Спробуйте намалювати у всіх деталях ці самі завдання і методи їх вирішення випливуть самі собою. Це можуть бути майнд-мепи, скетчі, або просто ілюстрації.
Подробиці про те, як візуалізувати інформацію читайте в статтях «Скетчноутінг: що, навіщо і як?» І «Про Країну Бла-Бландію, Лисицю, Колібрі і Живий Ліс».

7 Спрощуйте

Бувають такі дні, коли виникає почуття, що на вас звалилося все. Що тільки могло звалитися. І ви не розумієте, як же розгребти весь цей завал. Тут на допомогу приходить простота. Перестаньте панікувати і подивіться, як цю складну ситуацію зробити простіше.


Наприклад, глобальні проекти розбийте на маленькі підзадачі, і ви здивуєтеся, наскільки простіше вам буде здаватися рішення цих задач. Більше про те, як все спрощувати читайте в статті «Простота як ключ до досконалості».

«З двох можливих слів завжди вибирайте найпростіше» 
Поль Валері
8. Їжте!
Це дивна порада, на перший погляд. Але! Чи часто ви, занурившись в роботу, забуваєте поїсти? Ви навіть пишаєтеся собою - «я сьогодні так попрацював, що навіть не їв, на одному кави сиджу». І ось пишатися тут зовсім нічим. І не тому, що це погано для здоров'я - звичайно погано, я не буду про це нагадувати. Це погано для вашої продуктивності. Енергія витрачається, а при інтелектуальній роботі витрачається ще сильніше, і вам потрібно її поповнювати. Тому будьте ласкаві, снідайте, перекушуйте, заповнюйте витрачені запаси. Приділіть на це хоча б 20 хвилин. Нехай організм відпочине.

9. Правило 2-ух хвилин
Дуже просте правило, яке дозволить в 2-3 рази скоротити частоту відмовки «колись». Якщо ви можете зробити якесь завдання за 2 хвилини - робіть її відразу ж. Відповісти на лист, оцінити годинник роботи над проектом, внести дрібну правку. Але це мають бути саме 2 хвилини. 

Немає коментарів:

Дописати коментар