Поговоримо про те, як можна встигати більше, втомлюватися менше і кайфувати від того, що ви робите.
9 робочих прийомів, які дозволять оптимізувати ваш робочий день, виконувати роботу більш якісно, і не так страждати від рутинних завдань.
1 Починайте ранок з приємного
«Не можна керувати часом, можна управляти тільки собою»
Брайан Трейсі
1 Починайте ранок з приємного
2 Прокидайтеся мінімум за 3 години до роботи
Дослідження, в якому порівнювалися відрізняючи в звичках багатих і бідних людей (проводилося Томасом Корлі), показало, що багаті прокидаються мінімум за 3 години до початку роботи (44% багатих проти 3% бідних).
Це зовсім не означає, що треба вставати ні світ ні зоря. На роботу в багатьох компаніях можна приходити і до 11 години, так що час виспатися є. Суть в тому, що маючи в запасі 3 вільних години, ви можете, по-перше, встигнути прокинутися, по-друге, поснідати, і по-третє, зробити якісь дрібні ранкові побутові завдання. Безумовно, це великий плюс до подальшої продуктивності на роботі.
«Багато не спати. Якщо ви будете спати на 3 години менше щоночі протягом року, то у вас буде додатково півтора місяці для того, щоб досягти успіху»
Арістотель Онассіс
3 Правило 9-ти справ
Складаючи список справ на день, обмежтеся 9 пунктами в ньому (можна менше). Складатися список повинен з 1 дуже важливого, на яке ви витратите, наприклад, 3-4 години. Також в списку повинні бути 3 справи важливістю по-менше, які займуть у вас 2-3 години. Ну і 5 зовсім дрібних, з якими ви впораєтеся протягом 1-2 годин.
«Більшість людей здатні продуктивно працювати лише
чотири-п'ять годин на день. Все інше - біг на місці »
Томас Лімончелло
4 Геть багатозадачність
Не варто кидатися від завдання до завдання, хаотично намагаючись встигнути все і відразу. Цього не буде. Прийміть як непорушний закон, і робіть свою роботу послідовно, не відволікаючись на раптові прохання і завдання.
Багато хто говорить про важливість послідовності, але не у всіх виходить її дотримуватися. Важко не відволікатися, важко відмовляти, коли колега стоїть над душею і просить вирішити його проблему. Але якщо ви навчитеся концентруватися на певній задачі і вмінню відмовляти, то ваша продуктивність безсумнівно підвищитися. Це зовсім не означає, що не потрібно допомагати оточуючим - просто призначте в своєму 8-годинний робочий день 1 годину, протягом якого ви вирішуєте такі ось «раптові» моменти.
5 Правило 5 питань
Важливо зрозуміти:
- навіщо робиться це проект (його цілі)
- що продає, пропонує цей проект (товари, послуги, ідеї, інновації)
- хто цільова аудиторія проекту (люди)
- коли він повинен бути зданий (дедлайни)
- географія проекту, замовника, клієнтів, в яких місцях ЦЯ черпає інформацію, і інші «де?» як буде працювати проект, як буде монетизувати, і інші «як»
Не бійтеся задавати питання - як то кажуть «правильно поставлений задум - половина успіху». За допомогою цих 5 питань ви допоможете того, хто доручає вам проект, сформулювати максимально чіткі умови задачі.
6 Якщо не розумієш - намалюй
6 Якщо не розумієш - намалюй
Подробиці про те, як візуалізувати інформацію читайте в статтях «Скетчноутінг: що, навіщо і як?» І «Про Країну Бла-Бландію, Лисицю, Колібрі і Живий Ліс».
7 Спрощуйте
Бувають такі дні, коли виникає почуття, що на вас звалилося все. Що тільки могло звалитися. І ви не розумієте, як же розгребти весь цей завал. Тут на допомогу приходить простота. Перестаньте панікувати і подивіться, як цю складну ситуацію зробити простіше.
«З двох можливих слів завжди вибирайте найпростіше»
Поль Валері
8. Їжте!
Це дивна порада, на перший погляд. Але! Чи часто ви, занурившись в роботу, забуваєте поїсти? Ви навіть пишаєтеся собою - «я сьогодні так попрацював, що навіть не їв, на одному кави сиджу». І ось пишатися тут зовсім нічим. І не тому, що це погано для здоров'я - звичайно погано, я не буду про це нагадувати. Це погано для вашої продуктивності. Енергія витрачається, а при інтелектуальній роботі витрачається ще сильніше, і вам потрібно її поповнювати. Тому будьте ласкаві, снідайте, перекушуйте, заповнюйте витрачені запаси. Приділіть на це хоча б 20 хвилин. Нехай організм відпочине.
9. Правило 2-ух хвилин
Дуже просте правило, яке дозволить в 2-3 рази скоротити частоту відмовки «колись». Якщо ви можете зробити якесь завдання за 2 хвилини - робіть її відразу ж. Відповісти на лист, оцінити годинник роботи над проектом, внести дрібну правку. Але це мають бути саме 2 хвилини.
Це дивна порада, на перший погляд. Але! Чи часто ви, занурившись в роботу, забуваєте поїсти? Ви навіть пишаєтеся собою - «я сьогодні так попрацював, що навіть не їв, на одному кави сиджу». І ось пишатися тут зовсім нічим. І не тому, що це погано для здоров'я - звичайно погано, я не буду про це нагадувати. Це погано для вашої продуктивності. Енергія витрачається, а при інтелектуальній роботі витрачається ще сильніше, і вам потрібно її поповнювати. Тому будьте ласкаві, снідайте, перекушуйте, заповнюйте витрачені запаси. Приділіть на це хоча б 20 хвилин. Нехай організм відпочине.
9. Правило 2-ух хвилин
Дуже просте правило, яке дозволить в 2-3 рази скоротити частоту відмовки «колись». Якщо ви можете зробити якесь завдання за 2 хвилини - робіть її відразу ж. Відповісти на лист, оцінити годинник роботи над проектом, внести дрібну правку. Але це мають бути саме 2 хвилини.
Немає коментарів:
Дописати коментар